Saturday, May 1, 2010

Cerita Pagi Tadi (musim ke-3)..

  Pagi tadi, aku dapat hadiah.. Best betul bab2 dapat hadiah ni. Uuuh.. Teringat pulak masa dpt 5A dlm UPSR tahun lps.
  Anda semua pasti heran kan knpa aku ckap mcm tu. Knapa ya?? Hadiah apa yg aku dpt?? Amboi, semua nk ambik tau!(Ceh.. x lah, melawak ja..) Sebenarnya, hari ni ada Hari Anugerah Kecemerlangan kat kawasan taman rumah aku pkul 9.30 pagi tadi. bukan dpt hadiah ja, hamper cabutan bertuah pun dpt. Dpt hamper no.1 tu.. Ahaks!
   Tadi, masa nak ambik hadiah, segan btul. Tapi syok pun ada. Hihi.. Yg segannya, nama aku yg mula2 skali bila nk ambik hadiah. Nasib baik x tersilap bila ambik hadiah tadi. Alhamdulillah..
   Aku pun syok jugak dpt sembang ngan Badrul (Siti Badrul Munirah) tadi. Jgn salah faham ya.. Hihi.. Berbalik kpd cerita tadi, Badrul tu 1 sekolah rendah ngan aku dulu. Kami pun tinggal setaman. Dia baru dok dkat taman ni tahun lps. Sebelum ni, dia tinggal kat Sabah. Tapi, kmpung dia dkat sini. Dia tu baik, dah la baik, cute lagi! Masa kat sekolah rendah dulu, dia digelar "Baby Bad" ngan "Ratu Koolfever". Pasal Ratu Koolfever tu, dia digelar cam tu sbb 1 cerita ni. Hari tu, masa balik, hujan turun. Pastu, Badrul ngan sorang lagi kawan kami berdua, Farah, gaduh main2 smbil dok main hujan. Sejak tu la dia digelar Ratu Koolfever.


Setakat ini sajalah Cerita Pagi Tadi.. Sehingga kita bertemu lagi! Wassalamullahialaikum!


No comments:

Post a Comment