Friday, June 18, 2010

Teka Teki Time!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Hai, sekejap je cuti dah nak abis. Nmpaknya saat cuti sekolah ingin berpisah dgn kita semua makin dekat. Terutamanya wat pelajar asrama.. (Seperti aku, letih betul..). Dah la jadual kat asrama kebelakangan ni makin padat. "Oh, aku x kan dpt kebebasan spt skarg ni lagi!" Hati mula berdetik. "Apa aku rasa sbegini krana x biasa dgn kehidupan seorang yg bergelar pelajar asrama?? Akak2 senior x rasa macam apa yg aku rasa skarg ni ke??" Hatiku tertanya-tanya. (Ya la, skarg ni bukan senang nk dpt cuti yg lama macam ni..)
      Eee.. sudah la tu! X psal2 jadi "Cerita Pagi Ini" plak dah.. Actually, aku nk tnya 1 soalan kat anda semua ni. Di manakah tmpat yg kita rasa sgt(x1000) gembira x trhingga, smpai x ingat dunia, dan teringat smpai ke malam, bila ada tetamu yg x diundang? Memang kita btul2 x knal tetamu ni apalagi dia ni dari luar negara. Ha, di mana tu??

::Tunggulah petang nanti::
     

No comments:

Post a Comment