Friday, September 3, 2010

Long Time No See..

Assalamualaikum semua..

     Sudah lama aku biarkan blog ni bersawang.. Namun, blog ni tetap tersergam indah, dgn suasana yg tenang seperti ada angin yg sepoi2 bahasa di situ.. Diserikan pula dgn lagu yg mengandungi lirik yg indah didengar orang, apalagi lagu ni udah diminati ramai..
     Rindu jugak aku nk post kat blog ni, even blog ni mmg jarang dikunjungi orang.. Xpa.. Biarlah aku syok sendiri di sini. Namun, aku berharap dan terus berharap agar blog ni akan dikunjungi orang ramai.. 2, 3 orang pun dah cukup.
      Hai, tiba2 ja aku dok berjiwang kat sini!! Maklumlah, letih.. Sudahlah letih, x ada idea nk tulis post kat sini. Semua idea dah dicurahkan dkat blog AdA ClaSs.. Hoho~ Maaf ya!
      Setakat ni sajalah wat kali ni..


No comments:

Post a Comment